$(function() { $('nav a[href^="/' + location.pathname.split("/")[1] + '"]').addClass('active'); });

opieka weterynaryjna

Leczenie ptaków

Zajmujemy się leczeniem drobiu wszystkich typów ferm produkcyjnych: brojlera kurzego i indyczego, nioski towarowej i reprodukcyjnej oraz drobiu wodnego.

Oferujemy:
– kompleksową profilaktykę, m.in. szczepienia
– doradztwo hodowlane
– pomoc w zarządzaniu stadem

Profilaktyka i leczenie gołębi:
– laboratoryjne badania kału
– szczepienia profilaktyczne
– diagnostyka i terapia chorób wewnętrznych
– odrobaczanie
– leczenie inwazji pasożytów skórnych
– doradztwo hodowlane

Opieka weterynaryjna zwierząt hodowlanych

Serdecznie zachęcamy Państwa do skorzystania z bogatej oferty usług weterynaryjnych w zakresie profilaktyki, diagnozowania oraz leczenia zwierząt gospodarskich i leczenia ptaków.

Doświadczeni lekarze weterynarii szybko znajdą przyczynę niedogodności i zaproponują skuteczne rozwiązanie. W placówce Medici Veterinarii Państwa zwierzęta gospodarskie i hodowlane będą miały zapewnioną specjalistyczną opiekę weterynaryjną.

Leczenie zwierząt hodowlanych

Zapewniamy opiekę nad hodowlami zwierząt gospodarskich i trzody chlewnej. Stosownie do gatunku prowadzimy profilaktykę, rozpoznanie i profesjonalne leczenie chorób. Szczególny nacisk kładziemy na profilaktykę, ponieważ podnosi ona efekty hodowlane.

Oferujemy m.in.:
– leczenie i profilaktykę chorób zwierząt gospodarskich
– szczepienia ochronne
– badania laboratoryjne (m.in. badania krwi, badania kału,
badania cytologiczne, zeskrobiny)
– zabiegi chirurgiczne
– doradztwo żywieniowe

Nasza przychodnia dla zwierząt oferuje także bogaty zestaw artykułów dla zwierząt hodowlanych, w tym koni, krów, świń: preparaty witaminowe, artykuły do pielęgnacji, środki lecznicze.

Do każdego problemu podchodzimy indywidualnie, analizując całą historię fermy i hodowli oraz aktualną sytuację w danym terenie. Nasza oferta obejmuje zarówno jednorazową pomoc, jak również stałą współpracę z hodowcami. Aby zapoznać się ze szczegółowymi warunkami, zapraszamy do kontaktu z lecznicą weterynaryjną.

leczenie zwierząt gospodarskich

weterynarzMedici Veterinarii | Żyrardów 96-300 ul. Czysta 3