$(function() { $('nav a[href^="/' + location.pathname.split("/")[1] + '"]').addClass('active'); });

akcesoria dla zwierząt

Akcesoria dla zwierząt

Specjalista weterynarz doradzi, jakie akcesoria będą najbardziej odpowiednie dla Państwa zwierząt. W stałej sprzedaży posiadamy lecznicze i bytowe karmy dla psów i kotów renomowanych marek, m.in. Brit, Eukanuba, Royal Canin.

Zapewniamy profesjonalne doradztwo w dostosowaniu optymalnych warunków żywieniowych dla pupila.

Usługi weterynaryjne dla zwierząt domowych

Oferta naszego gabinetu weterynaryjnego skierowana jest do właścicieli wszelkiego rodzaju zwierząt domowych, w szczególności psów i kotów. Zdajemy sobie sprawę, jaką miłością właściciele otaczają swoje zwierzęta, dlatego zapewniamy fachową pomoc i szeroki zakres usług weterynaryjnych. Wykonujemy wszystkie zabiegi weterynaryjne, a także szczepienia psów i szczepienia kotów.

W lecznicy weterynaryjnej Medici Veterinarii dbamy o miłą i przyjazną atmosferę i wysoką jakość usług. Wszystko to po to, aby maksymalnie zniwelować stres zwierzęcia związany z wizytą u lekarza weterynarii. Poniżej przedstawiamy szczegółową ofertę usług.

Oferta gabinetu weterynaryjnego:

– profilaktyka (szczepienia profilaktyczne, odrobaczanie,
zapobieganie pasożytom zewnętrznym)
– interna
– chirurgia
– położnictwo (diagnostyka i prowadzenie ciąży, sztuczna inseminacja suk,
pomoc porodowa, antykoncepcja, sterylizacja zwierząt)
– USG
– badania laboratoryjne krwi
– dermatologia
– ultradźwiękowe usuwanie kamienia nazębnego

weterynarzMedici Veterinarii | Żyrardów 96-300 ul. Czysta 3